zaterdag 15 april 2017

Handpoppen haken

Ik ben al een tijdje fan van de patronen van cute dutch. Stefanie ontwerpt zo'n leuke patronen waarbij ze vaak werkt met heerlijk pluizig garen.
In het begin was ik wel een beetje huiverig of dit wel zo makkelijk te verwerken zou zijn, maar het viel me echt 100% mee. Het is gewoon een kwestie van goed tellen en voelen waar de steken zitten.

Nu is Stefanie ook gewoon een leuke en enthousiaste meid waar ik eens heel gezellig op de beurs mee heb staan kletsen.
Wist je trouwens dat Stefanie na mij in het aan de haak magazine stond? In nummer 6 om precies te zijn. (www.aandehaak.nl)

Tijdens de vorige knit en knot beurs (www.knitenknot.nl) kocht ik het haakpakket van handpop ezel Erik. Hij is zo schattig.

Ezel erik was erg leuk om te haken, het ging lekker vlug, het garen haakt heerlijk weg en het effect is super.





Na het haken kamde ik met een gewone kam lichtjes over het lijfje en de kop van Erik zodat het nog zachter werd en je ziet dan echt je haaktoeren niet meer. Zo mooi





Ook de achterkant is zo schattig met zijn mooie zwarte manen.
Dit was mijn eerste maar zeker niet mijn laatste handpop die ik gemaakt heb.

Wil je zelf nu ook zo'n leuke handpop maken of een van de andere leuke patronen van cute dutch, neem dan zeker een kijkje op haar website www.cutedutch.nl

Fijn paasweekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten