zaterdag 18 februari 2017

Vloerkleed haken

Zoveel werkjes om af te ronden, daar moest ik maar eens goed mee aan de slag vond ik.
Het is leuk om aan verschillende projectjes tegelijk te werken maar het geeft mij ook een zekere onrust. Teveel in mijn hoofd wat ik eigenlijk af wil maken geeft mij dan niet de ontspanning die ik zoek in het haken.
Daarom, vond ik was het tijd om eerst alles af te maken voordat ik me in weer een nieuw haakproject zou storten.
Eerst eens goed opgeschreven wat ik allemaal nog had liggen. Door dit in kaart te brengen kwam de rust al weer wat meer terug. En toen eens goed bekeken wat wil ik nog haken? En wat haal ik uit en doe ik weg?

Het vloerkleed wat ik nu haakte was een van die dingen die ik toch wel heel erg graag af wilde maken. Het werk was het niet meer, een laatste toer blauw haken en dan alleen nog maar de witte schulp rand. Doordat dit vloerkleed met naald 7 werd gehaakt ging dat ook lekker vlot.

Het haakpatroon is van drops www.garnstudio.com en is patroonnummer 147-16
En het garen wat ik gebruikte is Katia Alaska


gehaakt vloerkleed


Het vloerkleed heeft een mooi plaatsje gekregen in de slaapkamer. Heerlijk zacht en warm voor mijn blote voetjes.
En nu weer fijn verder met het afronden van mijn haakwerkjes.


gehaakt vloerkleed

2 opmerkingen: