woensdag 1 februari 2017

Haakpakket gewonnen!

Onlangs deed ik op Facebook mee met een like en win actie van de Kaardebol. Je kon hierbij het haakpakket winnen voor de scheepjescal 2017. Een super mooie cal waar ik zeker aan mee wil doen.
Dus maar een kansje gewaagd.
Helaas had ik het pakket van de cal niet gewonnen, maar tot mijn grote verrassing waren er ook nog eens 5 troostprijzen. En laat ik nu eens een van die troostprijs winnaars zijn!!

Wat ik had gewonnen bleef nog even een verrassing, totdat er gisteren een pakketje werd bezorgd.
En wat ben ik er blij mee. Een haakpatroon van cute dutch (ik ben helemaal fan van haar mooie patronen, kijk maar eens op www.cutedutch.nl) met alle benodigdheden erbij om dit mooie patroon te kunnen haken.
Alles maar ook echt alles zat erbij, haakgaren, veiligheidsoogjes, steekmarkeerder, borduurgaren voor de neus etc.




Eerst mijn lopende haakwerkjes afmaken en dan verheug ik me er al op om wolf Vince te gaan haken.
Dank je wel www.dekaardebol.be voor deze geweldige troostprijs!


3 opmerkingen:

  1. Bofkont, maar het is je van harte gegund, echt super leuk :)
    Ik ben benieuwd naar Wolf ;) maar ik lees dat jij ook eerst werkjes afmaakt voordat je weer aan iets anders 'mag' beginnen ;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      Dit keer moet ik "sterk" zijn en eerst mijn bestaande werkjes afmaken. Ik heb er namelijk nog meerdere liggen. Ik ben daar ruis niet zo sterk in maar anders wordt het steeds meer.

      Verwijderen