dinsdag 17 januari 2017

Silhouette cameo

Nog steeds ben ik erg blij met mijn silhouette cameo.
Ik heb nog veel te leren want er is zoveel mogelijk. Maar toch heb ik al leuke projectjes gemaakt.



Een thermobeker van tekst voorzien


Wat ik heel leuk vind is om cadeautjes te maken. Zo kan je wel heel persoonlijke cadeautjes maken of van iets simpels toch iets bijzonders maken.


silhouette cameo
gymtasje met naam en afbeelding

Zo werkte ik al met flexfolie voor op kleding. Met vinyl om zelf leuke stickers te maken voor van alles en nog wat en maakte ik leuke raamstickers voor de feestdagen.


silhouette cameo
raamstickers van statisch raamfolie


Ideetjes heb ik nog genoeg om te maken met mijn cameo dus als het goed is binnenkort meer creaties om te laten zien.



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om raamfolie op die manier te gebruiken! Ik zou er zelf nooit opgekomen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk he Janneke, ik denk dat ik dit jaar ook met raamfolie afbeeldingen in herfsttinten ga maken voor op mijn raam. Heb jij ook een silhouette en wat maak je zoal?

      Verwijderen