maandag 3 oktober 2016

Uitslag give away

Wat een leuke reacties kreeg ik op het interview met mij voor Aan de haak magazine. Positieve reacties maar ook verbaasde reacties. Mensen die mij kennen en zeggen, dat heb ik nou nooit geweten dat jij haakt, en wat leuk dat je er zo actief mee bent.
Erg leuk allemaal om te lezen en te horen.

En hallo nieuwe volgers! Ik hoop dat jullie mij ook in de toekomst blijven volgen en blijven meegenieten van mijn creaties en ideeƫn.

Tja en zoals het met een wedstrijd of give away gaat, er kan er maar een de winnaar zijn... en dat is Yvonne Pilo! Gefeliciteerd Yvonne het magazine gaat morgen op de bus naar jou.
Ik heb mijn dochter eerlijk een lootje laten trekken maar ben zo stom geweest om hier geen foto's van te maken. Maar geloof me het is helemaal eerlijk gegaan.

Nu werd ik me vorige week toch verwend door mijn man! Ik kreeg een silhouette cameo van hem. Zomaar!!!
Voor diegene die niet weten wat het is, een cameo is een plotter. Een snijapparaat waarmee je vinyl (stickers), flex en flock (voor op kleding) en papier  kan snijden.
De mogelijkheden zijn eindeloos. Google maar eens op silhouette cameo om een klein idee te krijgen van wat dit apparaat allemaal kan.

Ik moet nog veel leren maar een eerste creatie is al gemaakt. Stickers voor windlichtjes in halloween thema.



Het was nog erg wennen zo'n eerste projectje, maar wat is het leuk! Er gaan hier ook zeker meer creaties voorbij komen in de toekomst die ik met mijn cameo gemaakt heb.


2 opmerkingen:

  1. Yeah jippie joehoe...ja sorry hoor lieve mensen, maar ik ben gewoon SUPER blij dat ik gewonnen heb. Dankjewel mafke of eigenlijk je dochteršŸ˜ dat ze mij eruit heeft gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, ja en in mijn enthousiasme vergeet ik helemaal te zeggen...wat een mooi kado van jou man. En wat ziet het er mooi uit. Groetjes yvonnepilo

    BeantwoordenVerwijderen