donderdag 8 september 2016

Aan de haak magazine

Kennen jullie de knit en knot beurs? (www.knitenknot.nl) Een leuke beurs met vanalles op het gebied van handwerken. Haken, breien, vilten en meer.
Op 18 maart ging ik daar samen heen met mijn zus en een vriendin. Nadat we de nodige wolletjes bekeken en geaaid hadden, een workshop gevolgd en lekker gegeten te hebben kwamen we bij de stand van Aan de haak magazine. 
Ik ben al fan vanaf het eerste nummer. Zo'n leuke haakpatronen en ideeën. Ken je het magazine nog niet? Neem dan eens een kijke op hun site www.aandehaak.nl 
Behalve leuke aanbiedingen hadden ze ook een hele leuke wedstrijd. Neem een selfie voor de stand van aan de haak en kom in ons magazine! Nou dat leek me wel wat dus die selfie met mijn zus maar meteen gemaakt.

En ja hoor, prijs!
Dus zo vertrokken we eind juni met een tas vol gehaakte spullen richting Zeist voor een fotoshoot en interview. Spannend...

Een deel van mijn gehaakte spulletjes


Nou is dat iets wat ik niet dagelijks doe zo voor de camera staan dus in het begin was dat wel een beetje onwennig. Maar ik ben erg blij met het eindresultaat.



Met het interview had ik weer veel minder moeite... Kletsen is geen probleem voor mij en als het dan ook nog over haken gaat, tja dan ga ik helemaal los!
Helaas kan ik het interview hier natuurlijk niet plaatsen, daarvoor zal je toch echt het magazine moeten lezen (wat ook echt de moeite waard is).
Het is trouwens wel een aparte gewaarwording om op de cover te staan en jezelf in alle boekwinkels en supermarkten tegen te komen.

Heb je het magazine nog niet, en ben je reuze benieuwd? Ik verloot 1 exemplaar onder mijn bloglezers. Het enige wat je hiervoor moet doen is volger zijn van mijn blog en hieronder een reactie achterlaten dat je volger bent geworden.


17 opmerkingen:

  1. Ik had al bij de Bruna gekeken maar daar hadden ze het tijdschrift niet! Ik doe graag mee, liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk Chantal! Vergeet je niet om ook volger te worden van mijn blog?

      Verwijderen
    2. Ik volgde je al, het is het rode popje

      Verwijderen
  2. Yeah ik volg je al op instagram en wil graag mee doen aan de lotingdus ga je hier ook stalken uhh volgen bedoel ik haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeah..ik volg je al op instagram en ga je nu ook hier stalken uhhh volgen haha . Ik wil dus mee doen aan jou verloting

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gezellig Yvonne, leuk dat je me hier ook gaat volgen! Denk je eraan om de volgbutton (google of bloglovin) ook even aan te klikken om mee te loten voor het magazine?

      Verwijderen
  4. Volgens mij volg ik je al een tijdje :-) Ik heb alleen nauwelijks tijd om blogs te lezen de laatste tijd. Helaas.
    Maar ik waag heel graag een kansje op dit leuke blad. Vooral nu er een interview met jou instaat.
    Superleuk!
    xxx
    Brigit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt Brigit, je bent al volger vanaf het eerste uur, super leuk!

      Verwijderen
  5. Ik heb dit mooie magazine nog niet zien liggen hier in het dorp, maar na die prachtige foto op de cover ben ik natuurlijk heel benieuwd naar het interview!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, dank je voor je reactie. Je kan het blad oa vinden bij de primera, bruna en albert heijn

      Verwijderen
  6. Ben pas net een volger geworden... Maar je blog is erg leuk!
    Ik waag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Helemaalhoedje, gezellig dat je me volgt en dank voor het compliment!

      Verwijderen
  7. Hoi, ik heb je blog ontdekt via Daphne van 'Haak&Maak' en nu lees ik dat je al meteen zo'n magazine weggeeft! Ik was net volger geworden via Bloglovin' en ga straks ook via Blogger jouw blog aan mijn leeslijst toevoegen, want dit ziet er allemaal superleuk uit ( ook die armbandjes uit je vorig bericht! ).
    Groetjes en alvast een fijn weekend!
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je via Daphne bij mij terecht bent gekomen Sigrid. Dank voor je leuke reactie en veel haakplezier!
      Liefs, Anouk

      Verwijderen
  8. Super leuk! Nu weet ik wie je bent! En toevallig kreeg ik vandaag de Aan de haak binnen. Knap hoor, en er is niks van te zien dat je dit niet vaker hebt gedaan.

    Groetjes,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je leuke reactie Stefanie! Jij hebt net je super leuke boekje handpoppen haken uitgebracht. Ben er heel benieuwd naar en ga het binnenkort kopen!
      Liefs, Anouk

      Verwijderen
  9. Ik weet niet of het nog kan. Ik heb je blog net ontdekt en dat tijdschrift lijkt me leuk. Dus ik wil graag een kansje wagen om het te winnen. Hartelijken. Hartelijke groeten, beerta

    BeantwoordenVerwijderen