dinsdag 23 augustus 2016

K(r)amperen

Ook dit jaar vertrokken wij voor onze zomervakantie naar Oostenrijk (evenals de 2 voorgaande jaren).
Ik vind Oostenrijk in de zomer zo mooi, die bergen en meren stralen een heerlijke rust uit en de bevolking vind ik erg vriendelijk.

De eerste week waren we in St. Wolfang (opper-oostenrijk/salzburgerland) waar we op een hele mooie camping stonden pal aan de St. Wolfgangssee. Wat een mooi en helder meer met een heerlijke temperatuur.



Sankt Wolfgang

Helaas hadden we die eerste week ook vrij vaak en veel regen waardoor we besloten om de 2e week door te brengen in Tirol, daar waren de vooruitzichten ietsje beter.





Maar oh wat heb ik het deze vakantie koud gehad! We hebben zo veel regen gehad en dan een paar nachten waar de temperatuur maar net boven het vriespunt kwam.
Het voelde daardoor meer als kramperen ipv kamperen.
Maar gelukkig waren er ook nog mooie dagen zodat we er lekker op uit konden om meer van de omgeving te zien.



Mijn nieuwe vakantievrienden ;)







En voor het eerst in de vakantie heb ik eens niet zitten haken. Een unicum. Ik had wel genoeg projectjes meegenomen maar ik had er gewoon de puf en zin niet voor. Wel heerlijk zitten lezen, ik heb 3 dikke boeken uitgelezen en dat is ook weleens fijn.
Nu ik weer thuis ben en de caravan weer schoon is en de was aan kant krijg ik weer zin om te haken en knutselen.
Dus mijn volgende blogje is weer een creatief berichtje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten