woensdag 6 juli 2016

stempels maken

Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een stempelapparaat. Met dit apparaatje (het is maar een klein ding) kan je zelf stempels maken.
Via een speciaal softwareprogramma kan je zelf een afbeelding downloaden of je eigen afbeeldingen bewerken tot een stempel.

Mijn eerste stempel moest natuurlijk van mijn eigen logo zijn, deze liet ik al eens zien.


Logo stempel


Toen had ik de smaak natuurlijk te pakken. Gelukkig vond oudste dochter het geen enkel probleem om een eigen stempel te krijgen ;)
Ik ging aan de slag met haar schoolfoto. Nu kan ze al haar spullen personaliseren.




Resultaat? Dochter blij en ik blij. Nu maar eens gaan bedenken waar ik nog meer stempels van ga maken.










2 opmerkingen:

  1. Hoi Mafke,
    Wat een leuk idee, zo', fotostempel! Zou je voor mij ook zo'n stempel kunnen maken als ik je een foto mail? Het zou een superleuk cadeautje kunnen zijn voor mijn en man en voor mij, die eind van de maand allebei tegelijk jarig zijn. En wat zouden de kosten zijn? Ik hoor graag van je, hartelijke groet, Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jacquelien, wat leuk dat je zo enthousiast bent over mijn stempels. Natuurlijk kan ik voor jou ook zo'n stempel maken. Wil je mij een mail sturen mafke1974@gmail.com dan leg ik je het een en ander uit.
      Liefs, Anouk (mafke)

      Verwijderen