zaterdag 2 juli 2016

op stap met Max en Willem

Afgelopen week ging ik samen met Maxima, Willem en Bea op stap naar Soest.
Ik voelde me natuurlijk erg vereerd dat ze speciaal voor mij ook even wilden poseren in de tuin van paleis Soestdijk.
Maar wat ging ik nu doen in Soest? Tja helaas kan ik daar nog niet zoveel over zeggen. Alleen dat het iets was voor een super leuk haakblad. Nog eventjes geduld over een paar maandjes vertel ik alle ins en outs hierover. Maar leuk was het zeker.



amigurumi haken



En verder haakte ik weer vrolijk verder aan de scheepjes cal. Ook deze 2 lapjes waren weer heerlijk om te haken.
Inmiddels zijn we bij week 11 aanbeland. Nog een motiefje te gaan en dan wordt de deken in elkaar gezet. Ik kan bijna niet wachten.



2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ben zeer benieuwd wat de in en outs zijn. Ik kan ook niet wachten hoe de deken eruit komt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke poppen! Heb erg geaarzeld maar het boekje daarvan toch niet gekocht...

    BeantwoordenVerwijderen