zaterdag 18 juni 2016

De afgelopen 2 weken...

De afgelopen 2 weken deed ik van alles, maar voor mijn gevoel schoot niks echt op en heb ik helemaal niet zoveel gedaan.
Bladerend door mijn foto's zag ik dat het eigenlijk toch nog best meeviel.
Ik zou zeggen, kijk en oordeel zelf.

Waar ik heel blij van werd was de pilea die ik opgestuurd kreeg van Francis (kijk eens op haar blog www.haak-gelukjes.blogspot.nl)
Het was nog even spannend of de pilea de reis per post zou overleven, maar ze doet het super!
Nog nooit eerder heb ik zo goed voor een plantje gezorgd 😃.


Pilea peperomioides

Verder blockte ik een heleboel weken van de scheepjescal 2016. Eerder had ik zo mijn twijfels over het nut van blocken. Maar die twijfels zijn echt helemaal over. Wat wordt je werk er mooi van. Ik heb nu mooie rechte lapjes met exact dezelfde maat. Echt super. Het is eventjes wat werk, maar echt de de moeite waard.


blocken


Vervolgens haakt eik verder aan week 7 en 8 van de cal. Leuke patroontjes die fijn weg haakten, dat schoot dus lekker op.
Inmiddels gestart met week 9 dus nog maar 3 verschillende lapjes/motieven te gaan en dan kan de deken in elkaar gezet worden. Leuk, daar verheug ik me echt op. Ik vind de kleuren en motieven nu al zo mooi dus ben reuze benieuwd naar het eindresultaat.


week 8

week 7


En last, but not least maakte ik mijn eigen stempel! jawel, van mijn eigen logo maakte ik een stempel. En ik ben er helemaal happy van. Wat een leuk resultaat. Ik koos ervoor om deze in kleur te doen. Zwart/wit leek me ook heel erg mooi dus wie weet komt die er ook nog wel eens.
Wil jij ook zo'n leuke stempel met eigen logo of heb je een andere afbeelding waar je graag een stempel van wilt? Laat het me weten en dan bespreken we de mogelijkheden.


mijn eigen logostempel


Als je het allemaal bij elkaar zo bekijkt dan heb ik eigenlijk toch nog best veel gedaan...

2 opmerkingen:

  1. toevallig kom ik via annemaries haakblog bij u terecht, supermooi begin en zeer mooie stempel, proficiat, de moeite waard om te volgen
    Micheline kruissteekmieke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank u wel voor het mooie compliment Micheline. Ik ga eens kijken op u blog.

    BeantwoordenVerwijderen